Gulliksson är huvudsponsor för årets LES konferens

I september är det dags för den årliga LES-konferensen och som huvudsponsor är Gulliksson nu glada att välkomna er till ett par intressanta dagar med fokus på hur nya affärsmodeller utmanar immaterialrätten.

”Årets konferens har ett imponerande startfält av talare. Det har varit ett roligt och stimulerande arbete inom kommittén som satt samman programmet. Särskilt roligt är att kommittén lyckats fånga in talare från skilda branscher – allt från etablerade aktörer som Volvo Cars, ATG, Nasdaq och Spotify till uppstickare som WeAreVoice och SaltX. Flera andra kända profiler från såväl näringslivet, den akademiska världen och mediabranschen är representerade bland talarna. Nytt för i år är också att det kommer att hållas en paneldiskussion inom det högaktuella området artificiell intelligens.” säger Peter Ekstedt , Partner på Gulliksson och ordförande för LES Scandinavias organisationskommitté

LES Scandinavia är en regional avdelning till LESI (Licensing Executives Society International). LES är en internationell ideell organisation för professionella aktörer inom området för tekniköverföring och licensiering av immaterialrättigheter. Per Ericsson, Partner på Gulliksson och President för LES – Scandinavia sedan 2016, sitter tillsammans med Peter Ekstedt (Gulliksson), Sanna Wolk (Uppsala Universitet), Johnny Simonsson (Nasdaq), Adam Brandt (Zacco) och Per Wendin (Spotify) i organisationskommittén.

LES Scandinavia Annual Conference 2018
Stockholm, Sverige
9-11 september 2018
För att se programmet följ länken här
För att anmäla dig följ länken här